HR-Medewerker
HR-Medewerker
Fulltime
25-40

Functie omschrijving
In deze veelzijdige rol ben jij de koppeling tussen medewerkers, opdrachtgevers en instanties.
Als HR medewerker ben jij de vraagbaak voor onze Duitse medewerkers en opdrachtgevers
wat betreft o.a. vragen over contracten, lonen en reserveringen. Naast het contact met onze opdrachtgevers en werkgevers zal je ook een aantal administratieve taken uitvoeren. Om deze werkzaamheden goed uit te kunnen voeren is het belangrijk dat je communicatief sterk bent en je vloeiend Duits spreekt.
Uiteraard doe je dit alles niet alleen. Je wordt ondersteund door een enthousiast team van collega’s en hiermee stem je dagelijks je bezigheden af. Er is altijd iemand bereikbaar binnen het team dus ervaring is bij ons van minder belang. Echter wordt er wel een bepaalde mate van verantwoordelijkheid van je verwacht en de wil om echt iets voor de klant te betekenen. Daarom vinden wij het belangrijk dat je ook meedenkt in het verbeteren en optimaliseren van onze processen en werkzaamheden zodat ook jij actief een steentje bijdraagt aan de ontwikkeling van onze organisatie. Wij bieden je ook de mogelijkheid om naar gelang jouw interesses en kracht verder te groeien op het gebied wat jou aantrekt.
Over het bedrijf
Wat verwachten wij van jou:
- Je beschikt over minimaal HBO niveau, voorkeur op gebied van HR;
- Ervaring met klantencontact en administratieve werkzaamheden
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Duitse taal;
- Beheersing van de Nederlandse en/of Engelse taal is een pre maar geen vereiste;
- Je bent ondernemend, proactief, communicatief sterk en hebt een no-nonsense mentaliteit.
Wat krijg je daar voor terug:
- Een veelzijdige functie in een leuk team;
- Werken voor een snelgroeiend bedrijf;
- Leuke inspirerende collega’s;
- Gezellige bedrijfsuitjes;
- Lunch aangeboden door People Professionals op dinsdag en vrijdag;
- Vrijdagmiddagborrel;
- In eerste instantie een tijdelijk contract met uitzicht op een vast contract;
- Een goed en marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Reiskostenvergoeding en thuiswerkvergoeding;
- 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
- Uitstekende opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
- Doorgroeimogelijkheden binnen TPIG.
Soliciteer op deze vacature
Is je interesse gewekt? Reageer dan met je CV en sollicitatiebrief door het onderstaande formulier in te vullen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!