Junior HR-medewerker ( 32- 40 uur per week)

Terug naar vacatures

Junior HR-medewerker

Fulltime

25-40

Wil jij een kickstart van je carrière? Ben je op zoek naar een functie waarin je kan blijven leren? Lees dan gauw verder.

Functie omschrijving

In deze veelzijdige rol ben jij de koppeling tussen medewerkers, opdrachtgevers en instanties. Als HR medewerker ben jij de vraagbaak voor onze Duitse medewerkers en opdrachtgevers.

Wat betreft o.a. vragen over contracten, lonen en reserveringen. Naast het contact met onze opdrachtgevers en werkgevers zal je ook een aantal administratieve taken uitvoeren. Om deze werkzaamheden goed uit te kunnen voeren is het belangrijk dat je communicatief sterk bent.

Uiteraard doe je dit alles niet alleen. Je wordt ondersteund door een enthousiast team van collega’s en hiermee stem je dagelijks je bezigheden af. Er is altijd iemand bereikbaar binnen het team dus ervaring is bij ons van minder belang. Echter wordt er wel een bepaalde mate van verantwoordelijkheid van je verwacht en de wil om echt iets voor de klant te betekenen. Daarom vinden wij het belangrijk dat je ook meedenkt in het verbeteren en optimaliseren van onze processen en werkzaamheden zodat ook jij actief een steentje bijdraagt aan de ontwikkeling van onze organisatie. Wij bieden je ook de mogelijkheid om naar gelang jouw interesses en kracht verder te groeien op het gebied wat jou aantrekt.

Over het bedrijf

Werken binnen The People Investment Group (TPIG) betekent werken in een no-nonsense organisatie. TPIG biedt ondersteuning voor haar klanten op gebied van flexibel inzetbaar personeel, recruitmentoplossingen en backofficedienstverlening. TPIG bestaat uit meerdere bedrijven die actief zijn in verschillende sectoren binnen Nederland, België en Duitsland. Dit doen wij altijd vanuit een persoonlijke, maar ook professionele rol. Wegens groei van The People Investment Group, zijn wij op zoek naar een:  

Wat verwachten wij van jou:

Je beschikt minimaal over een afgeronde mbo-4 opleiding;
Ervaring met klantencontact en administratieve werkzaamheden
Beheersing van de Nederlandse en/of Engelse taal is een pre maar geen vereiste;
Je bent ondernemend, proactief, communicatief sterk en hebt een no-nonsense mentaliteit.

Wat krijg je daar voor terug:

Een veelzijdige functie in een leuk team;
Werken voor een snelgroeiend bedrijf;
Leuke inspirerende collega’s;
Gezellige bedrijfsuitjes;
Lunch aangeboden door People Professionals op dinsdag en vrijdag;
Vrijdagmiddagborrel;
In eerste instantie een tijdelijk contract met uitzicht op een vast contract;
Een goed en marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
Reiskostenvergoeding en thuiswerkvergoeding;
25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
Uitstekende opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
Doorgroeimogelijkheden binnen TPIG.

Soliciteer op deze vacature

Is je interesse gewekt? Reageer dan met je CV en sollicitatiebrief door het onderstaande formulier in te vullen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • Wij zouden u graag willen bellen indien wij aanvullende vragen hebben
  • Max. bestandsgrootte: 999 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.